23 Kasım 2008 Pazar

turkcell bilinmeyen numaraları nasıl öğrenirim

Cevapsız aramalar listenizde tanımadığınız bir numara var. Doğal olarak arayanın kim olduğunu öğrenmek istiyorsunuz. Bilinmeyen No'dan sizi arayan numaranın kim olduğunu kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

132 Bilinmeyen numaralar danışma hizmetine 31.03.2007 tarihinden itibaren 11832 üzerinden ulaşabilirsiniz. Bilinmeyen numaralar danışma hizmeti vermek üzere Telekomünikasyon Kurumu tarafından yetkilendirilecek olan yeni firmaların 118 ile başlayan beş haneli numaraları, bu numaralar hizmete girdiğinde ayrıca duyurulacaktır.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben yurt disinda yasiorum beni rahatsiz eden numarayin kime ait oldgunu nasil ogrenirim almanya hatti kulaniorum

Adsız dedi ki...

ben yurt disinda yasiorum beni arayan numaranin kime ait oldgunu nasil ogrenirim almanaya hatti kulaniyorum ben..