23 Kasım 2008 Pazar

15 bin yeni memur alimi

Geçtiğimiz gün Boyabat Adliye Sarayı'nın açılışına katılmak üzere Sinop'a gelen Adalet Bakanı Mehmet Ali Şahin, bir vatandaşın kendisinden iş istemesi üzerine, 15 bin memurun alınacağını söyledi.

Olay şu şekilde gelişti: Bakan Şahin'in açılış yerine gelmesinden sonra adının Özay Çelikçi (32) olduğu öğrenilen evli ve 2 çocuk babası bir vatandaş ''İş istiyorum sayın bakanım'' diye bağırdı.

Güvenlik güçleri tarafından müdahalede bulunularak olay yerinden götürülen vatandaşın bu tavrına da konuşmasında değinen Bakan Şahin, ''Ben bu arkadaşımızı tanıyorum. Bu arkadaşımız yakın bir zamana kadar bizim misafirimizdi. Cezaevinden yeni çıktı'' diye konuştu.

Söz konusu kişinin tavrının doğru olmadığını ifade eden Adalet Bakanı Şahin, şunları kaydetti:

KPSS'ye girenler Aralık ayında başvursun

''Aralık ayında devletteki 15 bin kadroya yeni memur alacağız. Adalet Bakanlığı olarak infaz koruma memuru, zabıt katibi alıyoruz. Ama sınavla alıyoruz. Şartları taşırsa başvurur. Çünkü benim fabrikam yok. Devlet daireleri de benim dairem değil. Doğru tercihleri yapacaksınız. KPSS'ye girmiş olan ve şartları tutan bütün gençlerimiz başvursun.'' Kaynak

Hiç yorum yok: